Poletna akcija 2019

Posebno ugodna akcija za poletje 2019.

Če do 31.08.2019 sklenemo pogodbo za vodenje računovodskih storitev po sistemu e-računovodstva na programu AccountingBox in sklenemo pogodbo vsaj za eno leto, stranke pridobijo sledeče popuste:

Prva dva meseca brezplačno
Tretji in četrti mesec, 50% popusta na naše storitve
Peti in šesti mesec, 30% popusta na naše storitve

Poletni akciji se pridružuje tudi AccountingBox, ki ponuja enake popuste za čas akcije.

In kaj še s tem pridobite?

Lahko uporabljate vrhunski program za vodenje poslovanja in s tem vam je omogočeno sledeče:

  • Izdajanje profesionalno izdelanih računov
  • Pošiljanje e-računov svojim strankam in proračunskim uporabnikom na portal UJP.net
  • Prejete račune pošliljate po elektronski poti in prihranite svoj dragoceni čas in znižate stroške
  • Avtomatično vam kreiramo plačilne naloge, ki jih lahko uvozite v svoje bančne programe.
  • Lahko uporabljate program za vodenje zalog
  • Tisti, ki imate spletne trgovine, vam brezplačno pripravimo vmesnik za sinhronizacijo podatkov med vašo spletno trgovino in programom.
  • Brezplačen vklop programa in šolanje za delo z njim (posebno darilo AccountingBoxa)

Uporaba programske aplikacije AccountingBox nam omogoča nove prijeme pri spremljanju poslovanja. Z njeno pomočjo računovodski servis in podjetje postanejo “eno podjetje”. Nam omogoča, da vas sproti spremljamo iz računovodskega in davčnega vidika. Vam pa omogoča, da vodite svoje poslovanje preko programske aplikacije AccountingBox.

Ali veste da lahko dopustujete brez skrbi? Vaši podatki bodo vseskozi z vami. Dovolj je, da imate s seboj prenosni računalnik, pametni telefon ali tablico ter varno internetno povezavo in program AccountingBox bo vedno dosegljiv.

Mi vam ponujamo naše storitve v sledečem obsegu:

1. Svetovanje, organizacija, nadzor pri vodenju poslovnih knjig
2. Knjiženje v glavno knjigo in saldakonte
3. Knjiženje transakcijskega računa
4. Sestavljanje letnih in medletnih računovodskih izkazov kot so: izkaz poslovnega izida, bilanca stanja.
5. Sestavljanje davčne bilance
6. Obračun in knjiženje DDV (mesečno ali trimesečno)
7. Pregled zaloge in knjiženje porabe blaga / materiala
8. Obračun, kontrola in knjiženje obračuna plač, ali obračun prispevkov za zasebnika
9. Obračuni osnovnih sredstev (spremljanje registra OS, obračuni amortizacije, nova OS in pod.)
10. Osnovno računovodsko – davčno svetovanje preko e-pošte ali telefona
11. Obveščanje o novostih na področju računovodstva, davkov in poslovanja (Convex Privilege Club)
12. Vodenje spletnega arhiva prejete dokumentacije (digitalni arhiv)

Svojim strankam smo na voljo po telefonu. Prav tako lahko stranke zastavijo vprašanja po emailu. Lahko pa posredujemo tudi po internetu preko storitve “Pomoč na daljavo “. Tovrstni kontakti so tudi zelo zaželeni, ker tako lahko odpravimo marsikatero težavo že takoj na začetku. Ne pozabimo še na Convex Privilege Club preko katerega enkrat ali večkrat mesečno po elektronski pošti posredujemo pomembne informacije, ki lahko vplivajo na vaše poslovanje.

Želite še več informacij? Pokličite nas ali izpolnite spodnji obrazec, in dogovorili se bomo za sestanek. V pogovoru ob dišeči kavi bomo odgovorili na vsa vaša vprašanja.



Vabimo vas, da si ogledate naš prispevek o tem, kdaj je najbolj primeren čas za zamenjavo računovodskega servisa.