Kako deluje podpora na daljavo
1. Korak
Telefonski nas kontaktirate, kjer se dogovorimo za podporo na daljavo.
2. Korak
Na naši spletni strani, s klikom na ikono “Pomoč na daljavo”, ki se nahaja v zgornjem desnem kotu, odprete spletno stran na kateri so opisani pogoji uporabe. V okenček vnesete kodo, ki vam jo bomo posredovali in kliknete na gumb “Poveži”.

S klikom na povezavo, se odpre pogovorno okno, v katerem kliknete na gumb Odpri ali Zaženi (Open/Run). Če se pojavi varnostno opozorilo, dovolite da se program zažene. Pri tem se pojavi sledeča vnosna maska.

Vnesete kodo seje in kliknete “Poveži”
Vsa komunikacija poteka preko telefona, in hkrati delamo skupaj na računalniku.
Kateri so mehanizmi zaščite?
Podatkovni promet je zaščiten z standardno varnostno tehnologijo (SSL), RSA 1054/2048/4096-bitni javno / zasebni izmenjavi ključa, ki služi za poganjanje 256-bitnega AES šifriranja med obema končnima točkama.
Stranka mora dovoliti nadzor nad oddaljenim namizjem, ter prenos datotek in lahko dovoljenje v vsakem trenutku prekliče. ISL Light seje ni mogoče začeti brez enolične kode, ki jo začasno izda Conference Proxy in po končani seji postane neuporabna.
V katerih okoljih je podprto delovanje ISL Light?
Aplikaciji ISL Light Desk in ISL Light Client delujeta na sledečih operacijskih sistemih:
Windows 7,8,10
MacOS
Linux
Android
Brskalniki, ki so podprti
Google Chrome 3 ali višji
Firefox 6,0 ali višji
Microsoft Edge
Microsoft Internet Explorer 6,0 ali višji
Opera 11,6 ali višji