Kaj je reklama, kaj pa reprezentanca

Vprašanje: Kupili smo kape in majice, ter na njih dotisnili logotip podjetja. Kape in majice nameravamo deliti obiskovalcem na sejmu. Ali to prikažemo kot reklamo?

Odgovor: Če podjetje podarja darila z ali brez logotipov (koledariji, svinčniki,rokovniki, dežniki, majice, kape itd.) fizičnim osebam na sejmih, ali pa osebah ki so zaposlene pri naših poslovnih partnerjih (pri našem dobavitelju ali kupcu) se takšna darila štejejo za strošek reprezentance in ne za strošek reklamiranja.

Kot strošek reklamiranja se štejejo stroški, ki nastanejo z javnim obveščanjem npr. radio, plakati, TV ali pa npr. podaritev vzorce, reklamnega materiala, ki se razdeljuje na sejmih.

Delite objavo, če menite da bo vsebina pomagala še drugim

Morda vas zanimajo sorodne vsebine

Stopnja DDPO za obdobje 2024-2028

Stopnja DDPO za obdobje 2024-2028

V Uradnem listu številka 131/2023 je bil 22. decembra 2023 objavljen Zakon o obnovi, razvoju in zagotavljanju finančnih sredstev (ZORZFS), ki med drug...