Ne glede na to, kako shranjujete dokumentacijo, je dejstvo, da določeno število dokumentov dobite klasično, po pošti. Tukaj se zastavlja vprašanje, kako ravnati z prejeto pošto v času covid-19 pandemije?
Ena od možnosti, ki jo ponuja korona zakon je tudi, da zaposlene pošljete na čakanje na delo. Bodisi zaradi višje sile ( višja sila v tem primeru je, varovanje otrok zaradi zaprtja vrtcev in šol, ali nezmožnost prihoda na delo zaradi ustavitve javnega prevoza), bodisi zaradi poslovnih razlogov (ni dela za vse zaposlene). Zakon določa tudi možnost, da pokličemo zaposlenega nazaj na delo in sicer do 7 dni v kosu. In kako ravnati ko pokličete zaposlenega na čakanju nazaj na delo?
V času ko razsaja coronavirus ogromno zaposlenih dela od doma. To sicer ni neka nova zadeva, ampak sedaj je postala zelo aktualna. Predvsem se tu postavlja vprašanje, kako ravnati, ko zaposleni uporablja lastna sredstva za delo.
Corona virus je kar močno zarezal v naša življenja in marsikatera zadeva, ki je pred tem bila normalna in uobičajna ni več taka. Ena od teh zadev je tudi prevoz na delo. Kot vemo delodajalci lahko delo organizirajo na različne načine. Če se le da, organizirajo delo na domu. Vendar marsikdo mora ne glede na vse v službo. Tem se je zelo zakompliciralo življenje s tem da so 16.03.2020 ukinili javni potniški prevoz. In kako je z prevozom na delo pri teh osebah.
Vlada je včeraj določila besedilo predloga Zakona o interventnih ukrepih na javnofinančnem področju za obravnavo v DZ po nujnem postopku. Z njim so administrativno razbremenili podjetnike in gospodarske družbe v času, ko se soočajo s posledicami epidemije nalezljive bolezni COVID-19. Podaljšuje se rok za predložitev davčnih obračunov in letnih poročil.
Čeprav govorimo o elektronskih računih, današnji sestavek ni namenjen uporabnikom E-računov, ali AccountingBoxa, čeprav ravno oni imajo vse potrebno za prejemanje in izdajajnje elektronskih računov. Današnji sestavek je namenjen tistim, ki še vedno uporabljajo fizično dokumentacijo, vendar so prisiljeni sprejemati elektronske račune.
Statistični urad je objavil podatek o povprečni plači v RS izplačani v letu 2019 (več o tem preberi tukaj:). Znesek povprečne plače je 1.753,84€. S tem se ponovno preračuna minimalna pokojninska osnova za leto 2020. In sicer minimalne pokojninske osnove za leto 2020 so:
Vprašanje: V letu 2019 smo nabavili hibridni avtomobil. Ali je nabava hibridnega avtomobila davčna olajšava?
Danes se veliko govori o elektronskih dokumentih in e-računovodstvu. Zelo malo pa se govori o rokih za hrambo elektronskih dokumentov. Tukaj ne bomo govorili o predpisih, ki urejajo elektronsko hrambo, ampak o predpisih, ki na splošno veljajo veljajo za hrambo dokumentov, ne glede na to, ali so v fizični ali elektronski obliki.
Tako kot vsako leto, bo FURS spremenil davčna obdobja vsem zavezancem za DDV, ki se jim na podlagi obdavčljivega prometa v letu 2019 spremeni davčno obdobje. Spremembo bodo izvajali od 07.02.2020 (od 13,00 ure dalje) do predvidoma 09.02.2020. V tem času ne bo mogoče oddati obrazcev DDV-o, VIES-KP in PD-O.










